Bra helg, bra lördagskväll.

Nu är helgen över och jag är nöjd med det som kallas helg. Trots omständigheterna så har jag haft en jävligt bra helg, och har mått relativt bra faktiskt.
Det gick bra på jobbet i fredags och det var roligare än vanligtvis, kan ha berott på att både bästis och plastbror  var där.
Och att bästis bott hos mig hela helgen. Igårkväll slutade vi upp på vickan, vilket visade sig vara perfekt lösning på kvällen. Vi hade skitkul och dansade som galningar. Blev nog den billigaste utgången på riktigt länge också, två pers alkohol, mat o cigg för 350 spänn eller något. Vi tackar Jimmy för detta, världens bästa bartender.
Kvällen slutade dock i världens jävla slagsmål och typ 10 poliser kom dit. Inte så jättekul för Nicko som fick en flaska i huvudet heller, störda brudar och killar alltså. Gapiga som fan. Vad fan är det för fel på mänskligheten eller?

Nu ska jag fortsätta städa har så jävla mycket o göra. Och tetake kommer ikväll så måste se fint ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0