för ovanlighetens skull...

Eller inte så är jag vaken ännu en natt. Förstår inte riktigt varför jag fortfarande är vaken just nu dock, sov så dåligt natten till idag plus att jag var drottning i trötthetens land tidigare ikväll. Men nu ligger jag här och kan ännu en gång inte somnna. Jättetrevligt. Har precis kollat färdigt på ps: i love you, och vem gråter inte till den filmen? Inte bara för att han dör men även att han är så snygg att man börjar gråta, typ. Sen kanske det också beror på alla fina brev... Jag vill också ha sånt när jag dör. Okej, nu hände en läskig sak... Deja vu på hög nivå, hur gammal är filmen? Läskig känsla.. Aja, ska väl återvända till att fortsätta göra ingenting, det känns verkligen väldigt givande. Helt underbart om jag ska vara helt ärlig. Och ps: jag skriver från min nya mobil. Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0