krök-pök.

Nu har jag varit i stan och mött upp en polare som var snäll nog att rädda min lördagskväll. Ett flak med cider är aldrig tråkigt.
Satte oss och snacka och det var skönt o träffa han, var ett tag sen vi sågs iom att vi inte jobbar ihop lika mycket längre. Att skratta är en rätt trevlig sak faktiskt.
Nu ska jag lägga mig och sova eller glo i väggen tills bästis återvänder hit. Borde ta tag i städandet och göra det någorlunda lätt att bo här, men jag orkar inte. Just nu är det nog kläder precis exakt överallt, glas och mariakex och papper och massa disk. Väldigt trevlig lägenhet.
Sen får vi se vad mer som sker ikväll, antingen hemmakväll med bästis i fula kläder och massa alkohol, eller så drar vi oss till vickan och tar en drink eller femtio.

Nu kör vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0