nej jag sover inte.

nej, jag sover aldrig..
jag har packat, men jag har inte pluggat. fast jag har skrivit, skrivit i den privata delen av min dagbok, den man skriver i för hand. och jag har lyssnat på musik, fruktansvärt mycket musik. musik precis exakt hela tiden faktiskt.
Kul att det precis lät som att det var en mus under sängen/andra sidan av väggen, kommer mycket våga somna nu. Gick precis och tände. Fan också. Jag hatar hus.
Vad jag inte gjort är pluggat.. Vilket hade varit betydligt mycket smartare än att bara hänga vid datorn och göra typ ingenting.
Men nu ska jag krama kudden som igår och försöka sova, antingen med lampan tänd, eller fortsätta knacka på väggen. För musen slutade låta då. Det var snällt, är det inte lika uppenbart att han/hon är där. Då kan jag somna lite lättare.
Godnatt världen.

Strah me da te volim kao prije..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0