tyst..

Det var ovanligt tyst när jag satt och rökte förut, man hörde inte ett ljud. Ingen bil som körde förbi, det blåste inte, och ingen av alla de grannar som finns omkring mig gjorde ett ljud ifrån sig. En trevlig, men samtidigt lite läskig känsla över hela situationen.. Vet att det varit tomt på ord, kunde inte sluta blogga för tre dagar sen, och nu helt plötsligt inget att säga på 47 timmar typ.. vi skulle kunna påstå att jag varit för upptagen med plugg, men jag har skrivit ca 5 rader idag, som jag dessutom skrev av från ett block, väldigt effektiv dag. Vad jag har gjort däremot är varit på mössjakt , helt förgäves. Alltså en mössa och inte flera musar.. jag har även ätit mc donalds mat och sett en konstig film med ett alldeles för långt namn för att kunna memorera.. ,sen har jag pratat, en hel del dessutom. Jag har haft kramp i höger ben och jag har haft en förvirrad hjärna... vet ni känslan av att man är precis på väg att göra något vågat? Tex hoppa från en hög höjd, eller åka en läskig tivoligrej, nej jag kommer inte på vad det heter, hur som helst så står jag lite inför en sån sak. Något som kan bli sjukt kul, lyckat och som man aldrig vill sluta med, men som också kan sluta med att man skadar sig. Man faller och det krävs mycket styrka för att man ska våga resa sig. Vanligtvis är jag den som alltid vågar, efter många om och men, eftersom jag är den som ofta också skadar mig tvekar jag, men i slutändan hoppar jag... fram tills nu. jag står där, men vågade inte. ville inte skada mig själv igen. Jag vänder mig istället om och låter bli att hoppa, modet existerar inte på samma sätt.. jag behöver bli påmind om hur bra det känns när man väljer att hoppa men inte skadar sig. vet inte hur, eftersom jag för tillfället fortfarande har ont från mitt senaste hopp.. Nu ska jag kanske försöka somna, om det nu går. Håll tummarna för det! Love.

Kommentarer
Postat av: j.

hoppa melisa, det är skit coolt att hoppa plus att om du faller så faller du aldrig långt, jag fångar dig den här gången!

2010-10-08 @ 11:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0