Vem tog av mig mina tights??

Okej, dagens planer gick inte som de skulle. Jag kom upp till lunchen med världens bästa B, men sen när jag väl kom hem och skulle ta en powernap på 35 minuter innan tvättiden kom igång så gick det ganska så åt helvete. Vakna 15.50 och hade sovit mig genom mer än halva tiden.
Självklart var det helt normala drömmar med zombies och 7 pers som åker i en bil, som jag kör btw, som sen förvandlas till en motorcykel som får plats i en van som vi tvingar oss in i när vi ser en normal kille med en van. Helt normalt.
Någonstans mitt i försvann mina tights. Eller inte från lägenheten, men från min kropp. Jag har inget minne av att jag tog av dom, men dom var inte kvar på när jag vaknade. Vem tog av mig mina tights?
Nu ska jag försöka orka dammsuga och moppa köket/vardagsrummet, är så äckligt där inne att man inte ens vill gå in eller gå på golvet. Usch spy blä yuck. MEN jag orkar inte riktigt. Vill bara sova vidare, och inte behöva jobba utan sova till imorgon bitti och vakna upp pigg och trevlig då istället.
Men nu blir det inte riktigt så. Till råga på allt är jag hungrig också. Fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0