är nöjd!

Är nöjd med dagen. En lång fika i stan med människor som ger energi. Som får en att le och vara glad. När man sen kommer hem har mitt halsband kommit, och Det blev perfekt och Jag är jättenöjd! hoppas bara att det kliar av någon annan anledning på min hals. Nu ska jag bara titta på tv, läsa och vänta på att det blir helg. Jobb blandat med bra saker innebär alltid en bra helg.. kanske lyckas somna i natt också. Och jävlar skulle äta lunch med B imorgon. Måste kolla när och vart. Nu sprider sig en skön känsla i kroppen. Det kommer bli bättre, och B kan om någon få mig att skratta. God natt. Visar halsband när dator och Internet väljer att sammarbeta, för trots att den tekniska sidan av mig lagade dator igår så gav mitt Internet upp vid 4 imorses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0