dampsöndag!

Idag är det en dampsöndag, och jag är på världens bästa humör.
Jag är helt själv och har varit det i flera timmar denna söndag, det var ungefär en evighet sen jag kände att jag var själv hemma. Vilken trevlig känsla det är.
Dessutom har jag sovit min andra natt i sängen, och vet ni hur SKÖNT det är att sova i en säng? Jag låg kvar och sov till kl 2 idag. Lite illa, men fyfan vad underbart det var. Drömde massa trevliga drömmar också. Vad jag annars sysselsatt med mig idag är att skriksjunga till bosniska låtar och dampdansa. vet ni hur skönt det är? skulle någon se mig, skulle den personen förmodligen gråta av skratt. men som sagt - jag är ju själv. Ska sätta mig med lite plugg snart också, få något gjort innan Märy kommer på besök.

Och nu till igår! Också anledningen till mitt goda humör idag.
Ps: Kära bror, om du har hittat hit skulle jag råda dig till o skippa det här inlägget, du kommer att ångra dig att du läste det. ds.

Hade ju en liten "överraskning" till J. Vi hade bestämt dejt igår. Första kvällen vi var själva hemma en hel kväll och natt på 3 veckor eller något sånt. Vilket självklart innebär sex och nakenhet. Jag hade varit världens bästa flickvän som gått och handlat väldigt god mat, och tillagat väldigt god mat. Vitlöksbiff, med potatis, champinjoner, stekt tomat och beasås till det. Lite nöjd med resultat. Blev lite för gott och jag gick nog upp ett kilo på bara den måltiden. Magen som innan vart platt blev nu lite rund. Och senaste avsnittet av criminal minds till det - yes, vi  följer det som slavar.
Till allt detta tände jag doftljus och släckte ner. Jävligt bra kväll med andra ord. Sen knulla vi, som djur. Och det var skönt och nu mår jag bra för nu har jag äntligen fått lite normalt skriksex som alla andra par får ha! Därför sitter jag här och mår onaturligt bra för att sitta helt själv hemma och göra inget speciellt haha.
Vi skulle på dubbeldejt ikväll (haha) men det blir nog inte så. Vilket innebär att dagens outfit stannar på mjukisar och skön tröja. Och oborstat hår och oborstade tänder. Japp, jag är äcklig! Men jag trivs med det.
Nu ska jag fortsätta dampa! Trevlig söndag på er vanliga människor.

I la la love you. Och det vet du. Så sluta vara grinig nu tjockis. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0