Lyckorus genom kroppen.

Nu läste jag finaste kommentaren jag någonsin fått i bloggen, läs föregående inläggs kommentar.  Och så blev jag jätteglad!
Nu har jag tvättat alla lakan, dammsugit lite i vardagsrummet och diskat, plockat lite här o där också. Så det ser någorlunda fint ut åtminstone.
Baby och hans kusin David aka tjoffsan aka tjejen (enligt mig) kommer om typ en timma. Egentligen är jag dunderhungrig nu, funderar på om man ska äta lite flingor innan för jag har inte ens hunnit börja laga mat. Blir väl till o göra det så fort Ermin & Sami är hemma.
Annars har jag velat slösa pengar idag, tittat på nelly och andra webbutiker. MEN ändå så vill jag inte ha något. Hur kan det vara möjligt? När man har pengar på kontot är det väldigt trevligt att slösa dom jue..


jag älskar dig..

Kommentarer
Postat av: määry

hoppas jag kan komma upp eller ner eller hur fan det blir när jag får lönen! i neeeeed u more than ever i think :$

2010-09-13 @ 20:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0