all the games we play.

är så fruktansvärt trött på den här leken och den var inte alls vad jag gav mig in på. jag ville ju kunna njuta och ha roligt! men fuck you får man tillbaka då.
jag är så uttråkad av mig själv just nu. kvällen var soft, blev en lugn kväll. köpte en drink, som jag tog kanske 5 klunkar av, ställde ifrån mig den och drack ingen mer alkohol. värt 140 kr. kommer aldrig mer i mitt liv gå ut på en klubb som börjar på sture. eller jo, skulle lätt kunna tänka mig att gå tillbaka dit och bara dansa och svettas. som ikväll. men man frågar sig om det är värt att pröjsa dom pengarna för att få dansa sig svettig till bra o skön musik? jag vet inte, kanske bara är jag som gått och blivit snål sen jag började gå ut på golden och bli bundis med thomas - i donno.
Nu är jag trött och önskar Er en god natts sömn från min lilla lgh och min lilla säng här. Imorgon blir de antingen häng i solen eller en runda på ikea. Har tydligen lovat bort mig på både, de ena mindes jag dock inte, så vi får se vilket som sker imorgon. Om jag får gissa blir det nog ikea, kanske inte pga de skulle först o främst vara mitt val men för att någon leker lekar och flyr fältet snabbare än en hare (makes no sense, fullkomligt medveten om det)
god natt.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0