April månad!

Åh snart är den här veckan slut och jag bara längtar tills den tar slut. Den här veckan är den mest ångestfyllda och deprimerande veckan på hela året för mig. Jag lyckades tog ta bort de onda tankarna för någon timma idag på stan! Mötter upp Mullva med syster & pv och spenderade 2 timmar med massa snack, jakt efter min klänning från HM's concious collection som självklart var slut överallt. Skulle kunna dö för att kunna få tag på en typ pronto! Den skulle sitta så bra och jag skulle vilja ha den när jag ska på middag - som för övrigt flyttades fram några veckor. Men jag vill jag vill! Provade en i stl 38 idag - självklart alldeles för stor - men envis som jag är ville jag verkligen bara prova för säkerhetsskull. Hade behövt gå upp ett par kilon plus skaffa större tuttar, men gud vad snyggt den skulle sitta om jag bara fick tag i en stl 34! Någon vänlig själ som tror sig kunna skaffa fram en och buda den till mig? Självklart står man för allaaaa kostnader! Den har inte ens hunnit komma till västerås och är helt slutsåld på internet och inne i typ 5 olika HM-affärer inne i stan. Hur är det möjligt? Varför inte göra massa massa fler exemplar? Dumma dumma människor. Och dumma dumma internet som vägrade funka imorses när jag hade ca 7 minuter över innan jag skulle gå till tåget. Då hade jag säkert kunna beställa en över internet utan att den skulle varit slutsåld! Menmen, karma's a bitch - trots att jag spenderat flera dagar nu med att vara en god medmänniska, hjälpt folk på gatan, givit människor mer energi än vad jag krävt av dom och massa massa sånt. 

hur som helst, har precis diskat och är dödstrött. Ska vika kläder en liten stund, klippa naglarna och sen gå och lägga mig. Ja, jag är fullt medveten om att kl bara är 20.55 men jag ska upp kvart över 6 imorgonbitti och jag har fruuuktansvärt lång dag framför mig imorgon. 
Utöver det känner jag på mig hur jag smått börjar bli sjuk, lite huvudvärk, hosta och jobbig i halsen. Men jag överanvänder enchinaguard (eller hur de nu stavas) och knapprar piller så borde väl funka och rädda mig från en förkylning. 

Aja, nu är det dags att rulla vidare med sina tråkiga måsten. Och hoppas på att 15 april går över väldigt fort! väldigt väldigt fort. Om 14e var jobbig , tänk hur påfrestande 15e kommer vara. Gud vad jag vill gå tillbaka 5 år i tiden. Förstår ni att det hunnit gå 5 jävla år? men men sve je prolazno, sve je prolazno, sve je prolazno, sve je prolazno. Jag kommer orka med. 


ge mig den! geee miiiig deeen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0