igårkväll!

Hade en bra kväll igårkväll. Dock lite för mkt alkohol i kroppen och har ingen aning om hur jag ska orka jobba hela jävla kvällen / natten. Men det får duga. 
Började hemma hos natta och malin och som tur var hann jag träffa malin innan hon var tvungen att åka till jobbet, och andra människor var också där. Jag trodde det skulle vara jag, karina och natta med det hela slutade i princip med en stor jävla korvfest (aka massa pojkar bara) Inte ens natta fattade hur det gick till för från ingenstans så var det massa folk där. Hur som helst, så valde jag att dra ganska så fort så lämnade alla typ två minuter efter ett telefonsamtal och sprang till tåget. 
Mötte upp trevligt folk på wallmans och satt där riktigt jättefull medan de hade jobbat och var relativt nyktra. Sådär jobbigt. Fick med mig ett pärlhalsband hem också? Som de har för folk som firar födelsedagar? Varför Alex tyckte jag skulle ha det, vet jag inte riktigt.
Väl hemma lagade jag middag. Haha, sjukt ändå tre på natten ställa sig och göra kycklingfile, potatis och sås. Var så överdrivet trötta så det blev sängdags ganska så omgående efter maten. Tror det tog 5 minuter efter man lagt huvudet på kudden och så sov man. Gud vad det var länge sen. 
Och idag har jag haft en jättebra förmiddag, dock väldigt för lite sömn iom att jag vaknade och mådde sådär. Ett OC-avsnitt och en kebabtallrik senare sitter jag här och skriver, borde diska och vika kläder. Ska hinna diska, vika kläder får vi se. Som tur är behöver jag inte titta på det ikväll. 

Nu bjuder jag på lite bilder. Man ser hur fint det går åt helvete för vårat lilla gruppfoto. 




ok gruppbild!


sen blev de lite fler, och lite jobbigare. 


Sen höll det på att rasa..


Till slut hamnade jag nere på golvet. 


Men jag vart glad ändå. 


Sen skulle jag tydigen ha solglasögon på mig halv 11 på kvällen. Min ursäkt är att de är nyinköpta från igår. Måste få visa upp dom. 
Sen finns de inga fler bilder, och lika bra är väl det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0