I'll assume yes!

Nu har jag haft ännu en meningslös dag. Haha, förstår inte varför jag är så fruktansvärt lat! Jag var så påväg att gå till gymmet och njuta av livet lite extra mer - men så kom min lathet i vägen och jag fastnade i sängen framför datorn. Dumma dator! Den borde avlivas.. Fast ändå inte riktigt. 
Skypade lite med mami, igen, lagade jättetråkig mat och är hungrig nu igen. Utöver det har jag spenderat dagen med att försöka inse hur vissa människor kan leva såna dubbelliv. Sen undrar jag även hur jag kunde vara tillräckligt dum att låta mig luras men shit happens och nu står jag här och är en nöjdare människa än jag någonsin varit. 

Ikväll går min önskning i uppfyllelse och en snabbkaffe under dagen på 30 min räcker inte! Tur att jag nästan höll på att somna tidigare på soffan och tog en liten kort vilonap (nytt ord jag uppfunnit). Så inatt får jag sova gott igen. 
'cause i'm running on sunshine..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0