is running on sunshine.

Gick och la mig i sängen för nästan tre timmar sen, vad gör jag vaken kan man då fråga sig? Ja det undrar jag med... Meen jag fastnade framför greys och var illa tvungen att titta färdigt på alla tre avsnitt ikväll. Därför är jag vaken.
Därför är jag även hungrig just nu. Vilket är jättedumt iom att det enda ätbara jag har just nu är kladdkaka, som jag redan ätit massor av sen igår - och jordgubbar förvisso. Men inget av det där är riktigt mättande på rätt sätt. 

Utöver det har jag spenderat kvällen på skype med mami och bara i sängen. Var och tog en långpromenad / fika med Shirin efter personalmötet aka brandövningen på jobbet så var inte hemma förrän efter 7. Trevlig kommentar jag fick av Jens vi skulle spela fulla "du är alltid full melisa", inte alltid bara x antal helger de senaste två månaderna. Bara trevliga fyllor dock! Men nu är det bara jobb som gäller tre helger i rad, typ kanske lite utgång. 

Längtar redan till helgen, för jag gör ett antagande att den kommer bli awesome. Och förmodligen har jag väldigt rätt! Speciellt efter kvällens slutsats. 
Nu ska jag trycka i mig sista biten av kladdkakan och sen somna, tror nog jag kan lyckas göra det snart.. Juste ska njuta av lite skadeglädje innan jag lägger mig. Måste få skratta åt det faktum att de är födda 92-93? Hahaha. Åh, ibland är livet som det ska vara... 
Nattinatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0