JOBB!

Japp idag kan man verkligen säga att jag har jobbat. Igårmorses kl 08.03 stämplade jag in och 03.40 stämplade jag ut. Någon som orkar räkna timmarna? Inte jag iaf. Lunchpasset var helt ok, relativt lugnt för att vara fredag. Kvällspasset å andra sidan var speciellt. Lite annorlunda än vad det brukar vara, förvirrande. Jag trivdes med båda situationerna, vilket vart jävligt skumt. Men tror mina fördommar om vad som har hänt stämmer, för min första instinkt brukar vara rätt och det känns ganska mkt som att den stämmer. Skitsaksamma nu egentligen. Bör vara hemma om typ 15-20 min och då blir de kanske något nytt avsnitt av något. Så får jag hoppas på att imorgon blir som jag vill att det ska bli. Vore ganska kul faktiskt. Fan vad livet works in mysterious ways!! Men nu, mina vänner säger jag god natt! Lot's of love, M.

Kommentarer
Postat av: Syedjenny

I love this site! great site and great webmaster . Thank you bye

2011-05-10 @ 07:47:19
URL: http://syedjenny.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0