wtf hände igår egentligen!?

Igår gick jag och karina all in vilket inte alls var planen, tänkte gå mer all in ikväll men blir nog ganska lugnt ikväll om man jämför med igår. Vi skulle till lobby, gick dit och vakten ritade ett hjärta på min handled (?) why förstår jag inte, sen insåg vi att det var ganska så mycket rock n roll kväll igår och därför gick vi tillbaka till golden hits där vi hade påbörjat kvällen. 
Som tur var fortfarande kökspersonalen kvar och det blev ganska så mycket alkohol som flödade mellan oss alla. Vi dansade och gick lös på mojitosen och alla sorters möjliga drinkar. Jag gick lite för wild and crazy på dansgolvet sista låten - men han spelade ju faktist min låt så vi skyller på det. Måste säga till Thomas att inte ge mig shots hur mycket jag än ber om det i fortsättningen. 
Karina gav mig fylleregler som jag behöver följa från och med nu tydligen.
Nr 1: Prata inte med främlingar.
Nr 2: Kontakta inte din mamma på fyllan.
Nr 3: I do not remember och det är väl lika bra det.  

Men nu ska jag och min bakfylla städa undan lite här hemma för att sen kanske gå på't ikväll igen. Vi får se vad som händer. Min älskade vapendragare dissade mig så jag får se lite vad som kommer hända istället. Men det verkar bli födelsedagsfest ändå.. Så det innebär väl att jag måste upp och hoppa typ pronto för o hinna bli snygg tills vi ska iväg! 
Så länge bjuder jag på lite fula bilder från igår/inatt. 





Jag hade på mig min nya snygga killskjorta och shorts igår! Eller som min älskade chef kallade dem för "hotpants" haha dog lite av garv då. Tur att jag vart relativt nykter när han vart där. Och jag snodde åt mig en arbetskollegas brillor och såg lite ut som en lärare tagen ur en porrfilm med skjortan uppknäppt och korsetten kikandes fram. Det hade ju kunnat vara sexigt om inte jag hade varit plakat och knappt kunde gå rakt. Då är allting mindre sexigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0