hjärnvågor.

För tillfället är det till största delen kaos i hjärnan.
Jag vet inte vart jag ska placera tankarna, men försöker placera dem på de simplaste jag har - pengar till tatuering eller pengar till utomlandsresa? Jag vill båda så intensivt att jag inte riktigt vet vad jag ska välja!
Utöver det har jag idag annars bara legat hemma framför teven, länge sedan jag hade en sån dag (efter jobbet dvs) och nu tänkte jag att jag antingen ska ta o städa undan de sista från när jag städade lgh sist eller om jag bara ska ta och försöka göra något produktivt med mina skolarbeten. Men som sagt, hjärnan är egentligen på en helt annan plats och jag behöver något som distraherar mig relativt mycket, så känns inte som att jag kommer att komma någonvart med plugget.

det löser sig, det gör det alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0