Buss buss buss!

Åh vad mysigt att åka spybuss.. Luktar så himla fittans gott!
Nädu, människor som spyr på bussar borde slängas av broar - tycker då jag. Nej vadå är inte alls bitter?! Fick inte alls springa som en hora på tjack för att hinna med bussen bara för att folk ska pissa i tre timmar (läs: minuter) trots att man stängde hundra år (läs: 7 minuter) tidigare liksom. Och sen är antingen slussen stängd eller så är tantfan som kör bussen efterbliven för hon tog omvägen vilket förlänger min resa? Som jag måste resa både kissenödig och bajsenödig - neh för jag har varken hunnit göra nr 1 eller 2. Sen är jag jävla svettig efter mitt marathon från jobbe till bussen (hötorget till åhlens city) så kommer bli sjuk också för jag fick ju ta av mig nästan halvnaken på bussen för att inte dö.

Nu ska jag dessutom få promenera 10 min mitt i natten och jag ÄLSKAR ju mörkret så himlans mycket.

PUSSPUSS på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0