God dag världen!

Idag mår man sådär, vilket känns underbart att ännu en förkylning är på G, trots att man nyligen bekämpade en. Jag älskar vintertider och min kropp med noll underhudsfett som håller mig varm, eller inte.

Idag har jag käkat frukost, kikat på Oprah Winfrey Aussie special, vilket gör att jag verkligen vill åka till Australien. Har även läst lite litteraturskit, vilket är i princip det nästtråkigaste som finns. Jag brukade tycka att litteratur är kul, men det har försvunnit iom tenthelvetet som är skitjobbigt. Det enda som är tråkigare än att läsa litteratur är att skriva 5 timmars långa tentor om tråkig litteratur.
Sen hoppas jag på att E känner för att åka till Globen och slösa lite pengar, känns som att man vill kika lite mer om man kan göra något åt årets julklappar.

Så länge kan ni få kika på lite bilder från helgens bravader..








jag och mitt älskade mongo.  vad säger du, ska vi åka till australien? ;-)

Kommentarer
Postat av: märy

där hade vi passat bra med alla kängurusar :P

2011-12-20 @ 15:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0