Haj haj!

Kommer från bästis skånska skolvän och nu flera veckor senare använder jag mig fortf av det.

Nu ligger jag i sängen efter en riktigt skön arbetskväll. Har haft SKITKUL hela kvällen. Jag och Linnsan är bäst tillsammans, och chefen tom high five:a oss när kvällen var slut - något som händer VÄLDIGT SÄLLAN. Sen tjäna vi ju en heeel deeel med dricks också - göttans gott för imorgon ska jag köpa maj en ny jacka o det tycker jag om.

Borde kanske somna nu, men är fortfarande lite uppe i varv och fan blev törstig nu, men är långt från att orka gå till köket nu. Ska istället glädjas åt mitt fina sovsällskap som bringar mig massa lycka!

Gosig natt på er... Eller go morron för vissa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0