Näsa ur funktion

Kan inte sova, kan bara andas genom den ena näsborren, extremt frustrerande.
Ligger och lyssnar till hur han andas lite sådär halvcreepy men ack så mysigt!
Ikväll har vi badat romantiskt med tända ljus osv osv och ätit varma stekpanne mackor tills kl ble alldeles för mycket.

Annars har jag spenderat hela dagen vilandes i soffan iom att jag dragit på mig typ lunginflammation - känns de som iaf, tungt som faaen o andas i vissa lägen. Ska behöva jobba med detta imorgon, vettefan hur de ska gå men de löser vi imorgon! Börjar inte förrän 21 så kanske hittar en mirakelkur tills dess.

Jaja ska lägga mig o krama om min ninja nu, godnatt puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0