NYÅRSLISTA!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Åkte luftballong.  
2. Höll du några av dina nyårslöften? Ett av de typiska var väl "sluta röka", det höll en hel vecka i år.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Beor väl på hur man ser det, haha. Nya vänner blev det, för andra gången iofs.
4. Dog någon som stod dig nära? Inte i år som tur är :-)
5. Vilka länder besökte du? Norge - exotiskt va? ;-)
6. Är det något du saknat år 20011 som du vill ha år 2012? Semester.
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? Förhoppningsvis 26 februari, samt 12 sept (min födelsedag = flyga luftballong)
8. Vad var din största framgång 2011? Att jag lyckades ta mig ur det som gjort mig olycklig.
9. Största misstaget?  Har hållt mig undan stora misstag i år.. som jag minns och inte har förträngt.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Bara senaste 2 månaderna har jag varit sjuk kanske 5 gånger, så öh ja.
11. Bästa köpet? Nya möbler? Eller?
12. Vad spenderade du mest pengar på? Inredning och mat.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? små små överraskningar som väntat mig efter långa nätter på jobbet.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Half of my heart, Assassin, Dreaming with a broken heart och nästan alla andra av John Mayers låtare.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag var lycklig i år tom!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Pluggat!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Slöat och stirrat.
18. Hur tillbringar du julen? Firade med min nya extrafamilj <3
19. Blev du kär i år? Oförklarligt kär.  
20. Favoritprogram på TV? Får väl säga Greys anatomy, iom jag inte kommer på något annat..
21. Bästa boken du läste i år? Jag har läst så otroligt mkt i år så blir svårt att säga, men antingen Gömda, Niceville, Eldvittnet eller En dag..
22. Största musikaliska upptäckten? Lyssnade även på honom år 2010, men inte som i år; JOHN MAYER.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Luftballongsfärd?
25. Något du önskade dig men inte fick? Faktiskt inte :)
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Åkte luftballong med världens bästa storebror och var hemma hos nya extrafamiljen.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Mer plugg och träning kanske.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Definitivt finare än innan.
29. Vad fick dig att må bra? Han med stort H, samt lillfisen.  
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Han snyggingen från greys anatomy med dom där ögonen.
31. Vem saknade du? Samma person jag saknat varenda dag i över 5.5 år nu.
32. De bästa nya människorna du träffade? Nu känns det som jävligt mkt rövslickeri här men promise det är inte det, men Hans familj. Skönt att ha någon mer här uppe i sthlm.
 Nu har jag varit måttligt road. Ska strax börja göra mig lite snygg. Behöver åka in till stan lite tidigare. Ska försöka  införskaffa ett par svarta byxor till min man innan jag börjar jobba. Tänkte då bege mig in till stan vid 16. Men kommer kännas lite halvdant att vara uppklädd redan då.. Blir nog att jag packar med kläderna ist.

Jaja, nu ska jag äta och sen duscha och göra mig fräsh. Puss och gott nytt år på er!


Kommentarer
Postat av: L I L I J A

Svar: Hej! Jag har tyvärr igen före/efter-bild. Jag brukar tappa en del fransar & har alltid haft ganska få - speciellt på nedre kanten & nu märker jag att jag fått betydligt fler. Det ser mycket fylligare ut :)

2012-01-02 @ 15:30:09
URL: http://lilija.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0