Onepiece!

Åh vad jag önskar att jag hade mig en onepiece just nu. Med mensen igång och mig gnällig som fan och vilja-dö känslorna som tar över hade min onepiece varit min bästa vän just nu. Men jag får avvakta tills lönen anlänt och se hur mycket som blir kvar efter julklappar samt resan hem till mami osv osv.

Nu har jag tvättat klart 50 kg tvätt (igen), förstår inte hur svårt det ska vara att lära sig att tvätta oftare - men nu har jag faktiskt bokat in tvättid nästa v på ons, så antar väl att jag börjar lära mig. Ska hoppa in i duschen och därefter bege mig mot affären för att inhandla kvällens middagsingredienser. Tänkte mig någon form av pasta, och har hittat lite goda recept på internet så ska bara välja ett av alla. Försöker även skriva ut de, men skrivaren vill inte samarbeta med mig.
E är och spelar badminton. Egentligen vill jag också spela, för jag tycker det är skitkul men ibland kanske han kan få vara by himself.


Min ska nog också vara navyblue, MEN frågan är om man vill ha loosefit eller slim?

Kommentarer
Postat av: m

onepiece är ju så fult ;) stora bebis ;)

2011-12-13 @ 06:53:51
URL: http://mmhp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0