<3

Happy B-day kusin! <3 83.02.17 - 06.04.15
I'll miss u forever and ever and ever.

Ska logga in på skype nu och försöka hitta min moster o hennes man, säga hej och visa mitt lite kortare hår.
Utöver det har jag bara jobbat idag.
Haft en relativt bra och skön dag, bra med sovmorgon trots jag tom försov mig lite på den. Illa.
Mycket o göra på jobbet, men lite skönt bara. Inte sista halvtimman dock då jag sprang som en galning och sen kände mig som superman för jag serverade mat och dricka till alla och gjorde det ganska så fort dessutom, så jag vart nöjd med mig själv!
Nu ska jag snart gå och träna och det ska bli så jävla skönt.
Fick mig en trevlig överraskning när jag kom hem, roligaste jag läst på länge. Blev jag glad. Satt och läste när jag bajsa så det kan låtit konstigt hos grannarna att någon asgarvar från lgh bredvid från toan (?) Men det var roligt och skönt att få läsa lite sånt!
Sen är jag jävligt trött också men ska bli gött med träning och jävligt god mat efteråt!

Nu ska jag röra på mig.
Imorgon är det dans med tjejerna från jobbet, och det ska bli skitkul, faktiskt!
Lots of Love, M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0