Bra helg!

I fredags hade jag min första fylla på kanske 4 månader? Jag minns inte när det var sist, vet bara att det var länge sen. Och sist var jag inte riktigt så illamående vad jag minns, hade självklart skitkul hela kvällen. Men det där illamåendet hade jag lätt kunnat skippa, att det ska bli så när man är full, har jag inget minne av. Kvällen börjar hos B där vi två dricker oss fnittriga o snackar skit, han leker klädesråd o har spray hemma konstigt nog. Folk på tunnelbanan hatar oss, och jag spricker nästan av kissenödighet på t-centralen. Väl framme kommer vi in efter några om o men, dyraste inträder ever men de kände väl för att rippa off sina gäster sista kvällen. Men de var lite sak samma, det var jävligt soft där inne, och vi dansa o de vart allsång. Roligaste ever var väl att trots klubben var proppad var de väl ca 4 svenskar där inne. Vad jag såg. Sjukt roligt. Efter massa dans o fyllehicka blev de donken, lika roligt det med. Bussen hem var sådär, guppandet grabbade tag om min mage o jag ville kräkas. But i didnt! Ikväll har det jobbats, allmänt jobbiga människor o blåsta människor. Är på bussen hem nu, snart framme dödstrött o genomsvettig. Ska ta mig en dusch när jag kommer fram. Inte alls kul att åka buss inatt heller. Så mycket snö på vägen att de ständigt känns som vi ska välta! Aja, nästa station är min. Finally! Lots of love, M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0