Fredag kväll and it's partey!

Party in my pants , som jag en natt skrek på londons gator... Eller några gator? Minns inte riktigt vart, eller när, minns bara att jag skrikit party in my pants på fyllan. Mh, mys.
I wish kan jag bara säga då. De resterande tre veckorna kommer innehålla träning, ustipke och möjligtvis något gott då och då, iom att jag är så fattig som jag aldrig någonsin varit. Och ustipke är nog bland det billigaste man kan äta - if you ask me.
Hur som helst har jag spenderat 1,5 timma på gymmet ikväll. Och när jag satt där och höll på med mina situps insåg jag att så bra som jag mår när jag tränar har jag aldrig mått. Går inte att förklara känslan, man känner sig så fri och samtidigt starkare än någonsin, inte fysiskt men psykiskt. Man pressar sig själv mer och mer för varje gång och känner ständigt hur ens egna psykiska styrka växer och växer. Så jävla skön känsla!
Så, därför har jag bestämt mig för att nu ska jag träna minst 4 gånger i veckan två månader framåt, för att uppnå resultat jag söker, därefter blir det kanske 2-3 gånger i veckan för att upprätthålla mina resultat.
Någonstans där emellan ska jag försöka bli så lycklig som möjligt.
Utöver det finns det saker jag måste bli bättre på nu när jag är ensam.
* Knäcka ägg.
* Sluta tända överallt så fort jag kommer in i lägenheten.
* Sova om nätterna.
* Göra pannkakor (går lite ihop med knäcka ägg där..)
Nu ska jag dock trycka i mig chips, dipp o lite cola.
God natt lovers, M.
Fått höra att jag ser så lycklig ut här, och det var jag. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0