Gladast i världen!

Nu har vi installerat in lite av de nya möblerna till lägenheten, och trots att de är långt från klart är jag så nöjd som en människa bara kan va för tillfället. Det kommer bli så bra när precis exakt allting är klart. Det enda jag inte har, vilket är ganska så roligt iom att det var de absolut fulaste i lägenheten, är nya lampor. Men mami har uppenbarligen en av min brors gamla lampor hemma som jag får nästa gång de åker upp eller jag åker ner till dom. Så nu är jag gladast i världen. Och har babblat så mycket ikväll att mina käkar börjar värka.. Tecken på ensamheten som slog in och ja bara ville prata o prata o prata av rädsla för att imorgon eftermiddag inte längre ha dom här att prata med. I början av dagen var jag deprimerad och önskade bara att jag kunde få ligga kvar i sängen o vilja ta livet av mig, men är glad attjag ryckte upp mig för har haft en riktigt bra kväll nu tack vare det. Nu ska jag sova, eller montera färdigt nya hatthyllan? Får se.. Fått i mig lite lugnande/sömn-tabletter så den borde kicka igång när som. God natt, with love - M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0