Home sweet home.

Nu är jag hemma igen efter en lång natt på jobbet. Ganska ok med folk, både trevliga och otrevliga, som alltid. Blev inget rumpskakande på solli efteråt.. Humöret sjönk som en sten efter några timmar och jag ville försvinna under jorden. Hjärnan går på högvarv och jag undrar vilka nyheter jag får höra imorgon, eller redan inatt.. Mest orkar jag inte bry mig men kan inte helt låta bli. Fast jag klarar det här. Trots att jag inte alls vet hur jag ska leva mitt liv nu.. Vad ska jag göra om dagarna nu? Hur kommer det se ut? Allt det här är så förvirrande och egentligen vill jag ha en anledning att fly landet.. Men vart då är ju frågan? Godnatt. Ska lägga mig o hålla tummarna att någon kan leverera en bil till mig imorgon. Vore riktigt bra faktiskt! Love, M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0