I need help!

Är det någon som vet vart man skulle kunna köpa en såndär kroppskudde som Lilly har i HIMYM? I am in stort need of it. Vore ju trevligt att kunna somna någorlunda i tid en natt åtminstone. Dock så planerar inte jag att klä min, mest lägga den bredvid mig så kan jag sen låtsas att det är en annan människa.. Eller tänk om det finns såna människor till uthyrning? Ja, de skulle ju sålt sjukt bra! Tänk så många skiljsmässor som sker i sverige, varenda kvinna/tjej skulle älska att kunna hyra en man för övernattning enbart. Ja det finns ju självklart manshoror, men nu pratar vi inte snusk, utan mer så man kan sova så man dagen efter fungerar som en normal människa o kan klara sitt jobb utan att vilja dö, eller driva med gästerna. Nu ska jag återvända till mitt sms:ande. Love, M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0