OMG!

Jag har bott ihop med någon / flertalet människor de senaste två åren.. Nu sitter jag här, i min sjuka totala ensamhet och tystnad. Har inte pratat på jättelänge, och bara det känns konstigt. Jag sitter och lutar huvudet mot handen, som jag lutar mot mitt knä OCH stirrar på datorskärmen. Förvisso tvättar jag och småstädar. Är alldeles för seg och trött för att köra hårdstädning en kväll. Lika bra det, då har jag något att göra imorgonkväll nu... Roligt sätt att spendera fredagskvällen på, städa och träna.. ENSAM!
Livet som ensam är inte lika kul som jag minns det från förr i tiden (aka 3 år tillbaka).
Nu ska jag återgå till städningen, dammsuga vardagsrummet, kaaan nog behövas.
Får från och med nu göra såhär mot den kassa webcamen på brors dator... Fin va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0