onsdagsmys!

Nu är snart onsdagen förbi och jag är så förbannat skönt trött.
Har spenderat största delen av dagen på jobbet, självklart och därefter två timmar på gymmet. Därför är jag så trött nu, hela kroppen är öm men fan vad skönt det är. Kommer somna som ett litet barn om en timma känns det som. Vilket är precis vad jag är i behov av.
Imorgon väntar en ganska kaotisk dag på jobbet, och likaså är det på fredag.
Det enda som känns smått jobbigt är mitt shoppingbegär. Satt mittemot en skylt där det stod "Sale 70%" när jag vek servetter sista 45 minuterna på jobbet. Intressant jobb va? Och ville bara gå in där, men nej plånboken - eller ja mitt kort - skriker NEJ med jättestora bokstäver.
Fredag kan bli en liten utgång med bästis om hon lyckas ta sig till sthlm. Det vore jävligt nice! Var så länge sen man var ute och skakade på rumpan och jag är i stort behov av det. Dessutom är de sista kvällen på en nattklubb jag velat gå till i flera månader men aldrig kunnat.. Därför håller jag tummarna.
Och måndag kommer älskade underbara lönen till mitt konto och fan vad jag komme bli nöjd med livet då. Detta innebär självklart att lönespec kommer på fredag.
Utöver det har jag ingen aning om vart jag står. Det finns en skön känsla i min kropp samtidigt som en ständig oro vakar över min hjärna också. Och jag kan inte ta ett riktigt beslut. Kan förvisso även bero på att jag inte är tillåten att ta ett beslut.
Hur som helst, snart kommer J genom dörren och vardagsrummet ser helt kaotiskt ut. Måste plocka lite.
Har även tagit hand om muschen idag, som såg förjävlig ut. Men nu är jag lite lenare i ansiktet igen.
Saknar min vän Märy dessutom , hon är snart hemma. Om 16 dagar.
Love, M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0