Sådäså!

Lyckades relativt bra med två st pannkakor som jag åt. Vilket är bättre än jag någonsin lyckats med! Dock är jag fortfarande lite hungrig, men vad gör det.. Lite chips på det så blir det jättebra.
Badet var bland det bästa som hänt på länge, dock är min hals inte mycket bättre trots både te och glass, och den jävla hostan sitter fortfarande i.
Det värsta ikväll är dock att jag ska försöka sova i sovrummet, vilket ger mig lite ångest och jag drar mig för att göra det. Men har inte så mycket mer till val.
Nu är snart top model slut, då får det bli sovadags, läsa något litet kanske och sen hoppas jag mitt lilla lyckopiller hjälper mig.
God natt lovers, M.
Måttligt road Melisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0