sunday mornin..

Eller ja eftermiddag/kväll är det. För min del så har det varit morgon precis exakt hela dagen iom att jag ständigt somnar framför teven. Är så jävla slut efter den här underbara jävla helgen. Jobbat och dansat och druckit på golden hits hela helgen.
Fredagen var bortom rolig, vi dansa och drack konstant, alltid en drink i handen och alltid på dansgolvet. Vi skrattade så mycket att våra liv förlängdes x antal år. Det var så underbart att ha en så bra kväll och jag var  så nöjd med mitt liv just då och där, och det berodde bara på mina underbara tjejer!
Möjligtvis skämde jag ut mig lite på jobbet, men jag bad om ursäkt till den som blev mest utsatt haha! Så nu är allt lungt. Har även hittat min absoluta favoritdrink, och det gör nästan ont i mig att säga det här - men den är nästan godare än cola. Därför blev det många såna, väldigt många såna.
Snart är det dags igen, i Oslo den 13e mars kör vi igen, dock utan tinis den gången - tyvärr.
Sen spenderade jag lördagsnatten på golden hits igen, men denna gång jobbade jag. Och det var påfrestande efter alldeles för lite sömn för att orka jobba nästan 10 timmar. Men det gick bra och vi hade kul. Skönt att jobba med dom gamla igen och vad jag hade saknat dom, att jobba med dom.
Hittills har jag spenderat söndagen med att sova, som jag redan nämnt. Men det är så stört hur trött jag är, konstant gäspande, bara däckar till i soffan och vaknar upp 20 min senare. Dreglar gör jag även, drömmer alldeles för konstiga drömmar under mina korta powernaps.
Mår lite förjävligt också. Så kanske håller på att bli sjuk? Får dock inte bli sjuk nu så jag dricker 10 liter vatten idag för halsen bränner sönder!
Ska se om jag orkar dra mig till gymmet efter att jag fått i mig käk. Blir korvstroganoff nu.

Lots of love, M.

Och jag bjuder på bild från i fredags!


Vad är konstigt med bilden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0