Att vara ledig.

Jovisst är det fruktansvärt skönt men samtidigt så förbannat tråkigt. Jag har inte gjort något sen jag gick upp idag, eller Iofs har spenderat lite tid i tel med Elma :) var ett tag sen man hörde hennes röst, så vi tog ett tjejsnack på sköna 40 min. Men står ändå lika förvirrad kvar på samma ställe som innan. Segt. Melesch ringde nyss, hon är väl här om en halvtimma eller så. Då tänkte jag att jag skulle ta o bli randig i huvudet, kan bli snyggt men kan också bli otroligt jävla misslyckat. Vi får hålla tummarna helt enkelt :) Hur lång tid tar det att bygga upp ett förtroende? Varför ska det vara en sån kamp med tilliten för en annan människa? Varför är mänskligheten så fucked up? Vad kan man göra för att klara av att lita på någon trots de tusen lögner man hört innan. Kommer man någonsin klara av att lita på någon som har ljugit för en? Det finns en person som jag behöver just nu, och hans råd är ja ganska så omöjliga att få. Vet inte riktigt hur jag ska göra. En möjlig överreaktion men med tanke på omständigheterna så är den väl inte så förvånande? Nej, skulle inte tro det. Jag behöver dig så mycket att det gör ont just nu. Att bara få lyssna på dina åsikter hade gjort allt idag. Jag hatar det här och skulle ge allt för att det inte skulle vara såhär. Jag saknar dig så det gör ont. Och ditt fula skratt också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0