En hård våldtäkt.

Idag började min dag lite sämre än alla andra dagar brukar göra. Efter två underbara år så blir jag ganska så våldtagen sv sl, 1200 spänn rakt av. Där spenderade jag 25 minuter med att försöka övertyga vakten om att jag är 91, och för första gången i mitt liv fick jag höra att ja såg äldre ut, tack för den men inte i de här läget! Japp där stod ja på hötorget och grät av ilska, ville mörda honom. Och inte nog med det trodde en av dom att jag var turk. Han började prata turkiska med mig utan att ens fråga om jag förstod innan, ganska så oförskämt tycker jag - speciellt om han antar att jag är turk. Sen räddade jag väl dagen med kladdkaka, godis, skönt sex och en komplimang tidigare idag! Eller två tom. Dedu! Jaja, nu vilö min pojkvän att jag ska fortsätta titta på fråga olle dokumentären, trots att han blir generad av det. Imorgon är de sovmorgon, gött som fan. Love, M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0