Fevvaaaahh

Hej hopp nu har jag i princip kört en all nighter utan min vilja, låg o frös o skakade som en idiot i två timmar, sen mina vänner tog jag på mig massa kläder, plus morgonrocken la mig precis bredvid elementet under mitt tjocka täcke, fötterna mot elementet o luvan från morgonrocken på huvudet så behöll jag all värme i kroppen. Har spytt fyra gånger men nu mår jag bättre, börjar svettas ur all feber i kroppen. Jätteskönt faktiskt! Frågan nu är om jag ska gå all in o åka till jobbet eller stanna hemma o vila.. Har inte så mycket styrka i kroppen men tinis är redan sjuk o då sitter andrea i skiten.. Fan ska man göra? Iom att jag jobbar med mat lite iaf så kan de vara farligt om det är något smittsamt. Jag fattar inte vart de kom från, vid 8 mådde jag bra o var ute o åkte påspulka, vid 1 ligger jag och skakar som en idiot.. Min kropp är inte ok, hur kan de alltid komma som en överraskning? Bajskropp. Nu ska jag försöka att kanske somna lite, kl är framför allt sex. God morgon och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0