love.












De senaste dagarna har innehållit galet mycket lycka för min del. Spenderat nästan varje vaken sekund med baby, fram tills han började jobba igår. Vilket jag tycker är väldigt tråkigt, men det är ju något man tyvärr måste göra. Ikväll jobbar jag själv så det kommer bli en lång och tråkig helg iom att jag sover själv i min säng då.
Utöver det så spenderade jag några timmar i stan med bästiskarina igår och det var hur mysigt som helst, vi delade en snackbox från donken och pratade skit i flera timmar. Som jag saknar att ha henne här varje dag! Men att få träffas såhär ibland renar själen lite, som balsam för själen.
Men nu ska jag kika över mitt cv för på måndag ska jag försöka vara duktig och gå o söka butiksjobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0