a smile.

Det finns små saker som dagligen sätter ett leende på mina läppar och jag kan inte riktigt förklara känslan av att andas utan problem. 

Idag så städar jag, faktiskt! Äntligen tar jag tag i den skiten. Har rengjort badrummet så finfint nu, stod där och sjöng högt (läs: skrek) till rihannas låtar och dansade och var nöjd med livet i 6 minuter. 
Nu har jag dammsugit rummet och låter dammsugaren vila lite inför mötet med mattan from hell! Därefter blir det disk och sen en tidig kväll med förhoppningsvis lite mer sömn den här natten. Vägrade somna igår. Att det ska vara så svårt. 
Helgen ser dessutom ut o bli riktigt bra helg, lördag vankas utgång verkar det som. Ska bli nice och jag ska dansa och dricka hallonmojitos. Gott ska det bli! Sen ska jag le också, hela jävla kvällen. 

Förresten, vart flyger tiden iväg? Jag kan inte riktigt förstå att det redan är fredag imorgon, men okej jag får väl acceptera det. 
Idag har jag bjudit bror på mat och gått på stan en liten stund. Var ett tag sen jag träffade honom så det var skönt att få umgås och prata i mun på varandra, älskar att se honom så nöjd med livet och jag tror han älskar att se mig så nöjd med livet också. Det är bra tider för syskonen demir nu. Dock lite avis på honom, han har fått jobb på en skola. Vilket jag också vill. Han kanske kan fixa, ska hålla tummarna för det till hösten. Vore riktigt nice att kunna jobba som vikarie då och då. 

Nu ska jag fortsätta skrika rihannas låtar (höll på skriva johannas?) och dammsuga mattan from hell. 

With love, M.


Jag och bästis på väg hem från Lobby för två helger sen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0