Alldeles för mycket mat!

Så nu har jag spenderat kvällen med min älskade bror, vi tryckte i oss alldeles för mycket våfflor och sen självklart chips på det och nästan 2 liter cola tillsammans. Usch. Självklart spenderae jag alldeles för många minuter på toan efter det. Kände som 15 men var nog typ sju. Vanligtvis brukar jag hinna klart på ganska kort tid, så det var lång tid för att vara jag. 
Under den tiden hann jag tyvärr tänka en del, en del på vad jag vill ha. Och jag har kommit fram att jag är fruktansvärt sugen på ett par såna där skinnbyxor från jofama by kenza, olagligt snygga verkar de vara. Sen har jag dessutom hittat ringar och armband som jag också vill ha..
Plus att jag nu hittat Märy's födelsedagspresent. Ska se till att lyckas få hem den innan jag åker dit! Vad jag längtar till första april, och vad jag längtar till 13 mars.


Någon annan förutom jag som känner att tiden går lite för fort? Det är redan mars månad, och jag har så mycket att hinna med allt jag behöver göra inom bara några få månader. Om jag inte gör det jag tänkt på idag... men det ska vi inte ta upp ikväll!
Nu ska jag lägga mig och försöka drömma sött och hoppas på att jag sover gott, och vaknar pigg o kry imorgonbitti halv sju på morgonen (god bless me).

God natt, love - M.

Mina vill ha just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0