bachelorette sverige!

åh jag sitter och tittar på bachelorette sverige och skäms i princip. Vissa killar är så jäkla pinsamma att jag inte vet vad jag ska ta mig till! Och det absolut roligaste är väl att jag vet vem den ena killen är. Fast förvisso försvann han i första avsnittet, men blev lite ställd av att se en kille man känner igen där! 
Utöver det trycker jag i mig snäppet för mycket chips, köpte party seize! Mår lite illa nu av all chips och dip. Men ska lägga mig i sängen och läsa lite innan det blir dags att krama kudden. 

Imorgon är en kort dag på jobbet, och därför gillar jag måndagar! Då tar skiten slut fortare än de andra dagarna. 
Nej, nu blir det sängdags och hjärtat i halsgropen. 
God natt. Love, M. 


världens gladaste melisa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0