God morgon!

Ja, eller det skulle jag inte vilja påstå helt att det är. Sovit skitdåligt inatt igen. Här har vi största nackdelen med att bo ensam. För andra natten i rad vaknade jag upp mitt i natten, det var på precis exakt samma klockslag som igårnatt och det gjorde självklart mig livrädd. Dessutom så sover jag riktigt oroligt. Hur som helst när jag vaknade 04.42 imorses så kände jag hur fel något var, och med tanke på hur psykiskt instabil jag är så fick ju jag panik, självklart fanns det väldigt dålig energi i rummet också. Blir helt psykad av sånt här, och nästan så illa att jag sover hos min älskade bror inatt för att slippa detta.. Därför är jag återigen väldigt seg i hela kroppen och hjärnan. Som igår. Känner på mig att det kommer bli många korkade misstag idag. Som tur är så hade vi stängt igår så det mesta är redan förberett inför idag = awesomeness! Och imorgon är det äntligen onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0