Helg!

Hah, det är äntligen helg mina vänner! Och jag är så trött så jag vill dö. Råkade precis somna till ett avsnitt av oth och powernapade 30 min. Gött som fan!
Ska göra mackor med nutella på. Alldeles för lat för att laga mat till mig själv just nu. Utöver det ska jag spendera kvällen med min smutstvätt och rentvätt (försöka luska ut ur alla underkläder ska få plats i garderoben, blir en liten utmaning). 
Ska även göra rent det sista i lägenheten, slutade efter halva mattan from hell. Orkade inte mer helt enkelt, den är för pain in the ass. Så har resten kvar idag. Sen är det finfint här. Enbart för att efter imorgon bli stökstökigt igen.

Så håller vi även tummarna för att tjejen som vill köpa min tv-bänk kommer nu till helgen så hon förser mig med min utgång imorgon! Lovely. 
Jobbet idag var ok. Lugnt för att fara fredag, enligt mig. 


Ska skåla med hallonmojitos på Golden imorgon tror jag, och bli lika plakat som sist jag var där! 
All in va fan. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0