högvarv!

Hjärnan och hjärtat går på högvarv. Jag gör allt i min makt för att distrahera mig själv. Men det stör mig, något så fruktansvärt. 
Har spenderat kvällen med att göra våfflor - dock inte äta dem? Åt 2 små hjärtan and that was that. Ville inte ha när de väl var färdiga. Så jag poppade popcorn. Åt en halv skål av ren stress, det var inte heller gott. Och nu sitter jag här, nervositeten släpper aldrig taget om min kropp och den äter upp mig inifrån sakta men säkert. 
Kan dock inte sätta fingret på varför det här händer. Jag hänger inte alls med i svängarna här i livet. Men men, man kan inte göra så mycket mer än att njuta av allt som sker här runtomkring! 

Nu ska jag ta mig en cigg och fortsätta tänka på varför det här händer. Analysera, sådär som jag egentligen hade slutat göra. Men inte överanalysera. Utan mer tänka på frågan varför

För övrigt kan jag erkänna att mat och disk är ganska så ok distraheringsredskap. Prova själva!


Japps, har blivit skogstokig i små söta och fina barn! Speciellt Elias. (No pedofile)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0