John mayer and I!

Har spenderat hela förmiddagen och eftermiddagen med att njuta av livet och lyssna på john mayer, vi är ett bra par han o jag. Njuter riktigt bra i sällskap av hans röst, sen är han inte speciellt ful att titta på heller för den delen. Vaknade halv 7 imorses men tvingade mig själv att fortsätta sova åtminstone en liten stund till så gick upp vid halv 9 och har varit och handlat lite, både nödvändiga och onödiga saker! Passade även på att sola en kvart, allt för att slippa för mycket smink! Nu sitter jag på tåget hem till älskade bästis mamma, där vi ska umgås lite innan vi åker tillbaka till mig för att förbereda oss lite inför kvällens bravader och lägga en bra grund till kvällens väldigt trevliga fylla! Hoppas att alla andra människor runtom i världen är på minst lika bra humör som jag. Njuut av allt som livet ger! Big time love, M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0