Nu har jag lekt färdigt.

Åh, jag som skulle städa, laga mat och sen gå och träna fastnade framför bloggdesignen. Jag hatar den och jag förstår ingenting. Jag ändrar genom att chansa mig fram. Det blev ok. Orkade inte chansa mig fram mer, och magen kurrar ihjäl. Ska defrosta falukorven och diska disken samtidigt.
Sen blir det ju massa disk igen efter att jag diskat iom att jag ska laga mat. Gud vad jag älskar det här med att laga mat - eller inte. Längtar tills vi renoverar köket och jag installerar en diskmaskin. Ja, något jävla vänster så ska jag installera en jävla diskmaskin! Ska klura på den ett tag. 

Fast nu ska jag till o börja med skjuta mig själv. Eller köpa en triss-lott i affären sen och hoppas att gud skonar mig från detta helvete som krossar mitt hjärta just nu. Och hoppas på att jag var en god människa / ett bra djur i mitt förra liv. Karma where the F are you? 
Det känns som att jag gjort mycket rätt i mitt liv, har jag inte det? Alla människor jag någonsin skadat (med vilja) I am so sorry! Nu då? Kommer jag vinna på triss nu? 

skjut mig. 
förlåt underbara älskade vän, syster, soulmate, du vet vem du är. jag önskar det inte var såhär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0