Värdelös på det här!

Alltså jag älskar hur man märker att jag har mina perioder med bloggandet, vissa dagar kan jag blogga flera gånger dagligen flera dagar i rad, medan jag andra dagar inte bloggar alls. Som det varit den här veckan. Men den här veckan har varit lite intensiv, med diverse olika situationer. Därav kass bloggning. Jag är en så lättpåverkad person, fast jag egentligen försöker att inte låta mig påverkas av allt som sker. Så fort något händer så blir jag genast mer instängd, trött och ganska så seg av mig, även väldigt avståndstagande och gillar mitt egna space lite väl för mkt. Men när jag väl blir gladare och mer till freds så delar jag med mig av mig själv till er älskade underbara fåtal läsare som älskar att slaviskt följa mig (en som slaviskt följer ha ha). 


Igår jobbade jag dubbelpass och första passet var så irriterande att jag höll på att spricka. Är så trött på att bli behandlad som att man ständigt klantar sig, att behöva ta ansvar för skit som inte är min skit - det borde väl finnas en chef för det? Apparently not. Så jag vart irriterad och väl hemma ville jag lägga mig och gråta i 45 minuter innan jag skulle återvända tillbaka för att stå där 8 timmar till. Kan lätt säga utan att överdriva att jag var slut när jag kom hem, ändå kan man inte somna direkt. Hjärtat slår i 180 för att det var så mycket människor och så mycket intryck av allt under hela kvällen och dagen för den delen, man hör en dov stämma av musik i huvudet och huvudvärken finns där lite lätt och påminner en om att hög musik inte är allt för bra för en! Så, efter ett bbt-avsnitt och lite snurrande i sängen somnade jag. 

Har därför varit väldigt virrig idag. Satte igång alarmet på JC för jag gick ut med en tröja i handen, utan att ens märka att jag höll i tröjan, insåg vad som hänt när jag väl tittade ner på mig själv. Glömt köpa toapapper trots jag varit i en ica två gånger idag. Får hoppas att jag inte behöver skita innan jag åker imorgon. Glömmer allt jag är i behov av när jag gör saker, irrar runt och så har jag spenderat ca 4 timmar i sängen framför datorn med säsong ett av one tree hill - lycka på hög nivå! Tyckte det var dags att få tillbaka min kärlek till Chad Michael Murray - eller ja Lucas Scott aka the man of my dreams

Nu svider ögonen så efter denna långa text ska jag ta och fixa det sista inför imorgon då vi reser mot Oslo med jobbet och sen lägga mig i sängen med ännu ett avsnitt av oth. 
Imorgonbitti ringer kl 6.20 - Blöhh!

Godnatt Lovers, M. 

Vill tillbaka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0