beyond trötthet!

Okej mitt liv i ett nötskal. Jag har sovit ungefär 3 timmar och jag ska jobba i natt igen. Varför jag gör såhär mot mig själv vet jag inte riktigt.. Men ska försöka mig på lite mer sömn strax. Körde långpanna igår och därefter blev det självklart utgång. Först white (första gången ever, det var helt ok, ganska folktomt inne förvisso) därefter sthlms bästa bar "el diablo" , aka målvägen ("du vet som ett fotbollsmål") solna stockholm fram till en sisådär 7 på morgonen. När taxichauffören bromsade in på vägen dit flög jag bokstavligt talat över till andra sidan sätena (blev en minibusstaxi iom mängden folk) och flög rakt in i Thomas. Men där hängde vi, snackade skit, shottade och umgicks. Fram tills kl blev för mycket. Väl hemma blev det en tre timmars lång konversation om så mycket här i livet.. Fan vad skönt det var! 
Sömn blev det inte förrän efter 10 någon gång, tror jag vaknade vid halv 12 för att det plingade på dörren - men vet ej om det var en dröm eller om det hände på riktigt , alldeles för trött för att skilja på dröm och verklighet i de stadiet. 

Igår införskaffade jag mig en ny blus (för att ersätta den stulna) och ett par röda jeans. Hot or not? Kan inte riktigt bestämma mig, men tror jag ska behålla dem iaf.. Får se om jag vågar på mig dom idag.. 
Nu är jag dödshungrig och ska koka lite soppa till mig själv! Sen powernapa förhoppningsvis. 


Puss! 
(bilder kommer imorgon, laddare + annat glömdes på jobbet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0