d.ö.d!

Dagen har bokstavligt talat spenderats i soffan. Vi gick upp, köpte pizza, kebabtallrik, cola, chips och dipp och la oss i soffan igen. Satte på scream 4 som jag är så glad över att jag inte såg på bio! Haha vad den var värdelös och där låg vi helt avdäckade. 
Nu tänkte jag sysselsätta mig själv genom att diska så att jag inte somnar sittandes i soffan pronto utan avvaktar till åtminstone halv 10 innan jag försöker lägga mig.
Imorgon blir ännu en alldeles för tidig arbetsdag, men jag får tänka positivt och tänka att det ger mig pengar. Så därför måste jag komma i säng jättetidigt. 

Utöver det har min underbara klänning kommit, idag är jag dock alldeles för lat för att fota den på mig men den är perfekt och helt jävla asunderbar. 
Annars är det enda jag har att säga om föregående natt - no comments. Fattar inte vad det var som hände där och hur allt det där gick till. Att från att vara på ett ställe sluta upp där vi slutade upp. Allt gick så fort. Berns , sen spybar sen svarttaxi sen åt helvete. 


älskade underbara sommarstockholm
Nu ska jag vara äcklig och äta mackor med nutella på.. Mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0