love.



Mitt hjärta dör för dessa två. 
Trots allt det som hänt så kan jag lätt erkänna att kärlek fan är den största känslan som existerar. Och det enda jag som "nybliven" singel saknar, är att ha den känslan för någon. Eller inte för någon vem som helst någon, utan att ha någon att känna så för. Vantrivs verkligen inte med att vara singel - MEN att känna så starkt för någon är bortom verkligt och bland det bästa som existerar... Så det handlar om att "välja" rätt person att känna så för, annars kan det enkelt bli pannkaka. 

Idag har jag spenderat söndagen med att ta igen helgens förlorade sömn. Eller ja, varit inne i stan också, umgåtts med bra människor och hör och häpna varit på casting/presentation för uppföljaren till snabba cash. Haha, först var jag där som mentalt stöd till min älskade bror & så var det en vän till som skulle dit, men på något sätt lyckades min bror övertala mig att göra det själv. Skulle se det som en rolig grej. Efter det gick jag och bror och åt i stan, trots att jag redan ätit två gånger. Sen kom jag hem vid sju, och somnade på soffan och sov fram till 10 ungefär. Som tur är så är jag inte pigg för tillfället. Så ska koka upp lite asgod soppa (det enda jag lever på här hemma) och sen lägga mig igen. Upp tidigt imorgon igen, dock ledig från jobbet! 

Skickar med lite bilder från helgen i nästa inlägg..

Kommentarer
Postat av: märy

det var det sötaste jag sett :)

2011-05-20 @ 09:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0