så så så dum!

Jag tvättade ju igår, och vad insåg jag NYSS - att jag glömde alla mina tröjor i torkskåpet! haha ok om jag hade kommit på det igårkväll och försökt komma in dit imorses, eller vad som helst. men nej - jag insåg nu att jag hade glömt massa kläder igår.
Iom att jag inte kan komma in i tvättstugan ska jag ner dit vid 7 och försöka fånga personen som ska tvätta och förklara att jag glömde massa kläder där igårkväll. Så snyggt jobbat av mig. Jag hoppas bara alla mina kläder är kvar, annars får jag galet mycket ångest för det är i princip alla mina favorittröjor som jag använder hela tiden..
Såå liite ångest. 

Tänkte även träna idag, men blir nog inte av. Eller? Känns som de blir sent om jag måste vänta på min tvätt, fast det kanske bara är en dålig ursäkt? Iom att det var så länge sen.. Hjälp - minns inte ens. 
Var på en jättekonstig oplanerad arbetsintervju, vi får se vad som händer med det jobbet. Han verkade lite skum, men soft att jobba med en gammal kompis så det hade varit roligt. 

Utöver det hoppas jag att de kommande dagarna går förbi fort fort fort. 
Puss.

Underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0